vállalati tréningek/ Konfliktuskezelés

Mert kaland is lehet a tanulás

Játszva magyarul logo

 

konfliktus

MEGELŐZÉS... VÁLLALÁS

vagy KEZELÉS?

A tréningről

A tréning segít abban, hogy...

A képzésen a konfliktusok típusait és eredetét vesszük górcső alá, majd a különböző konfliktuskezelési technikák elméletén át jutunk el a munka során leggyakrabban megjelenő konfliktushelyzetek felismeréséig, valamint kezelési lehetőségeinek tudatosításáig, gyakorlatáig. 

A képzés célja hogy a résztvevők megismerjék azokat a konfliktustípusokat és -helyzeteket, amelyekkel a leggyakrabban szembesülhetnek a mindennapi gyakorlatban. Gyakorlati tevékenységeken keresztül találkozzanak a konfliktuskezelés néhány lehetséges és hatékony típusával és technikájával. További cél, hogy a résztvevők megismerjék a megküzdés alapfogalmait, illetve a legfontosabb, intézményekben is sikeresen alkalmazható technikáit.

A képzés tematikája:

  • 1) Agresszió, stressz, konfliktus

  • 2) Konfliktusforrások a mindennapokban

  • 3) Konfliktustípusok (információs, érték, kapcsolati, strukturális, érdek alapú konfliktusok)

  • 4) Konfliktuskezelési technikák (Killman modellje alapján: versengő, elkerülők, alkalmazkodó, kompromisszumkereső és problémamegoldó stílus)

  • 5) Konfliktust megelőző technikák (aktív hallgatás, visszajelzés, gordoni kommunikációs technikák, empátia- és toleranciafejlesztés)

  • 6) Konfliktuskezelés a gyakorlatban (megküzdési stratégiák)

Tegyen egy próbát...

A tanítás kiemelten bizalmi dolog! Különösen az, ha mindez online formában történik. 

Nagyon fontos számomra, hogy a tanítványaim és a szüleik is megtapasztalhassák tanítási módszerem élményszerűségét, valamint eldönthessék, hogy valóban rám van-e szükségük. Mindez elengedhetetlen eredményes közös munkánkhoz. Foglalkozást csak akkor vállalok, ha mindkét feltételnek eleget tudok tenni.

KERESSEN BIZALOMMAL! 

Kérjen ajánlatot!

Ügyfeleim, referenciáim

A

B

C

D

E