

vállalati tréningek/ Konfliktuskezelés
Mert kaland is lehet a tanulás


konfliktus
MEGELŐZÉS... VÁLLALÁS
vagy KEZELÉS?

A tréningről
A tréning segít abban, hogy...



A képzésen a konfliktusok típusait és eredetét vesszük górcső alá, majd a különböző konfliktuskezelési technikák elméletén át jutunk el a munka során leggyakrabban megjelenő konfliktushelyzetek felismeréséig, valamint kezelési lehetőségeinek tudatosításáig, gyakorlatáig.
A képzés célja hogy a résztvevők megismerjék azokat a konfliktustípusokat és -helyzeteket, amelyekkel a leggyakrabban szembesülhetnek a mindennapi gyakorlatban. Gyakorlati tevékenységeken keresztül találkozzanak a konfliktuskezelés néhány lehetséges és hatékony típusával és technikájával. További cél, hogy a résztvevők megismerjék a megküzdés alapfogalmait, illetve a legfontosabb, intézményekben is sikeresen alkalmazható technikáit.
A képzés tematikája:
-
1) Agresszió, stressz, konfliktus
-
2) Konfliktusforrások a mindennapokban
-
3) Konfliktustípusok (információs, érték, kapcsolati, strukturális, érdek alapú konfliktusok)
-
4) Konfliktuskezelési technikák (Killman modellje alapján: versengő, elkerülők, alkalmazkodó, kompromisszumkereső és problémamegoldó stílus)
-
5) Konfliktust megelőző technikák (aktív hallgatás, visszajelzés, gordoni kommunikációs technikák, empátia- és toleranciafejlesztés)
-
6) Konfliktuskezelés a gyakorlatban (megküzdési stratégiák)


Tegyen egy próbát...

Kérjen ajánlatot!
A tanítás kiemelten bizalmi dolog! Különösen az, ha mindez online formában történik.
Nagyon fontos számomra, hogy a tanítványaim és a szüleik is megtapasztalhassák tanítási módszerem élményszerűségét, valamint eldönthessék, hogy valóban rám van-e szükségük. Mindez elengedhetetlen eredményes közös munkánkhoz. Foglalkozást csak akkor vállalok, ha mindkét feltételnek eleget tudok tenni.
KERESSEN BIZALOMMAL!


További szolgáltatások

Ügyfeleim, referenciáim
